Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tommaszek | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Korżyński adresKraków zarejestrowany09.05.2007 @01:12:08 ostatnio na stronie03.04.2013 @16:51:31

MySpace:

http://www.myspace.com/slighttom


profilowe: jedna z prac G.Helnweina




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://pan-tom.blogspot.com/
digarty39 komentarze1007 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~polemako    11.04.2008 @00:37:04
dzięki dziękipozdr
~ewix    10.04.2008 @17:14:45
bardzo dzięki ;]
~czarnaherbata    10.04.2008 @17:08:07
Witam Cię w grupie, Tomaszku.
~nowokwiat    10.04.2008 @12:00:40
nie hihihihi
pozdrawiam
~werse    10.04.2008 @11:53:18
dzieki za spojrzenie na te moje wytwory u ciebie tez cos sie dzieje,wazne zeby szukac a nie kopiowac ciagle jeden sposob pozro!
~QualityRolls    10.04.2008 @11:46:55
skan
_______
All and nothing/Wady wielkich ludzi są pociechą matołów. //
~QualityRolls    10.04.2008 @11:42:29
a jak inaczej udokumentujesz własny wypał?
_______
All and nothing/Wady wielkich ludzi są pociechą matołów. //
~isoetes    10.04.2008 @00:46:27
niezmiernie mi miło,krzywy kadr zauważyłam dopiero w domu
_______
zawsze coś... zawsze k u r w a coś...
^IwonaWolanin    09.04.2008 @16:10:51
; ) dzięki
~olikJ    09.04.2008 @10:08:46
dziekuje
~Gundross    09.04.2008 @09:57:28
a podobno to czego nie widac najbardziej dziala na wyobraźnię

Dzieki za opinię:D
_______
~Crudo    08.04.2008 @22:56:07
Dzieki :0
Pozdrawiam
~sopo    08.04.2008 @14:10:32
dzięki za obserwację
pozdropozdro
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~Omenisko    08.04.2008 @13:45:16
nie jakościowo i niepozowane tylko takie ma być....
+raver    08.04.2008 @13:13:20
Bry
Dzieki za komenty, niestety szumi bo taki aparat co w zlych warunkach szumi.
Jeszcze rok i bedzie lepszy duzo lepszy :P
~agines    08.04.2008 @11:52:50
dzieki za wszystkie komentarze,dot.lalki w klatce :ona jedna nie potrzebuje drugiej....pozdrawiam
~nula11    08.04.2008 @09:21:24
pzdr
_______

~Sian    08.04.2008 @01:36:23
thanks
_______
follow the white rabbit, it's the right way!
~herodsky    08.04.2008 @01:33:35
re: moj kolega ostatnio powiedzial ze film "Sok z żuka" jest surrealistyczny. A Ty jak sądzisz ?
~polemako    08.04.2008 @00:44:25
cieszę się i zapraszam
~sembrat    08.04.2008 @00:10:29
sama też nad tym myślałam, ale to nie przeszło jednak : )dziękuję i pozdrawiam!
~zielonekiwi    07.04.2008 @22:08:24
dzieki
_______
w ramach rewanżu - oceń, nie dziękuj
~BarthGlass    07.04.2008 @19:35:34
Fenks
_______
underdeveloped
~Raflo    07.04.2008 @14:41:35
thx
-czrownica16    04.04.2008 @17:25:47
Dzięki wielkie
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt